ÚČETNICTVÍ
  • komplexní zpracování účetnictví - vedení a tisk účetního deníku, hlavní knihy, pomocných účetních knih, evidence majetku, účetní a daňové odpisy majetku, odpisy pohledávek…
  • zavedení / revize účtové osnovy dle potřeb organizace
  • zpracování účetní závěrky
  • účtování na zakázky a střediska
  • vyzvedávání a kontrola formální a věcné správnosti účetních dokladů, pravidelné zasílání finančních reportů a účetních výstupů e-mailem popř. komunikace přes systém na archivaci dokumentů DocMGR
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
  • pravidelné ekonomické a účetní konzultace
  • zastupování při jednáních a kontrolách na státních úřadech
  • vedení vnitropodnikových směrnic
  • vyplňování statistických výkazů
  • inventarizace a vedení inventárních karet majetku a soupisek materiálu
  • vedení a odpisy pohledávek
  • vedení knihy jízd, paušál na auto,
  • služební cesty, cestovné v tuzemsku a v zahraničí, Evropské formuláře E101 - vyslání zaměstnance na zahraniční služební cestu
  • zveřejňování účetních závěrek v obchodním rejstříku
  • tvorba převodních (tzn. obvyklých) cen – mezinárodní standardy při zdaňování transakcí mezi sdruženými podniky (princip tržního odstupu)
  • stanovení a dokumentace tvorby převodních cen mezi spojenými osobami
  • sestavování a zveřejňování zpráv o vztazích mezi propojenými osobami

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.